söndag, november 23, 2008

37 frågor om mig

God natt världen, nu ska jag gå och krama kudden...

Eftersom jag inte var så jätte trött, och fick ett sånt där fråge mail. Så satte jag mig och svara på det. Bjuder på det här i bloggen:


1. Vad är klockan? 02:26
2. Ditt namn? Pernilla
3. Smeknamn? Nilla
4. Piercings: Nej
5. Ögonfärg: Blå
6. Födelseplats: Örebro BB
7. Favoritmat? Massa olika: Grillat. Lasange är gott... blir det nog i morgon (tack vare den som skrev detta först till mig)
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ett träd när pappa fyllde jämt.
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Jo
11. Varit med i någon bilolycka? Nej (peppar peppar ta i trä)
12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar
13. Favoritdag på veckan? Beror på vad som händer, är olika vecka för vecka.
14. Favoritrestaurang: Vet ej
15. Favoritsport: Motorsport
16. Favoritdrink: Strawberry eller nått
17. Favoritglass: Hum, minns inte vad den heter. Men är nån vanilj nån lyxig från GB (i bytta)
18. Walt Disney eller Warner Bros: Warner Bros är det? Får bli Walt Disney då
19. Favorit-snabbmatrestaurang: Uj svårt, det man passerar... haha efter som det ska gå snabbt.
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusljus brun
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 0
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Pappa
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Vill inte övertrassera mitt kort! Men har lyckats gjort det på Rejmes en gång =(
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Försöker hitta nått att fördriva tiden med
25. När går du och lägger dig? Alldeles för sent
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? No idea
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Säkert många
28. Vilket tv-program missar du inte? Gray´s anatomy
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Ut? gills hemma middag. Martin, Camilla och Henrik var det då.
30. Ford eller Chevrolet? Chevrolet
31. Vad lyssnar du på just nu? Tangentknappningen
32. Vilken är din favoritfärg? Gönt och svart
33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du? 0
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Japps när jag hade min 142´a och tankmätarn inte funka.
36. Katter eller hundar? Både och. Men är dess värre lite känslig för dom rackarna.
37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 02:34



GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar