onsdag, november 12, 2008

Klockan är fixad / Sömn

Nu är klockan fixad :D Hade ju inte ställt in tidzon... så var ju lätt förklarat varför det var fel. Tur man har hjärnan med sig ibland.

Igår kväll gick jag och la mig tidigt, vid nio. Vakna inte förens 04:30 och var pigg, men eftersom jag går upp 05:00 så somna jag om igen. När klockan sen ringde igen så var jag super trött och viste knappt vart jag var. Segt när det blir så där.
Så funderar på om jag ska försöka gå och lägga mig vid 21 och gå upp 05 ett tag nu så man får in någon slags rutin. Går inte att ha som jag haft det, går och lägga sig vid midnat och gå upp 05. Blir alldelses för seg. Förut sov man inte mycket då man hade ont. Men nu nu kan jag sova gott så jag villa ha en hälsosam rutin. (vet att alla föräldarar nu muttrar, men jag får passa på medans jag kan) Men som sagt känns bra att kunna få sova bätte än när man gick med inflamationen i kroppen år in och år ut. Det tar på krafterna.

Idag är det kallt på jobbet. Men än så länge lugnare än det varit dom två tidigare dagarna, än så länge bara 45 bilar.
Hoppas det rullar på lite så järnan får jobba :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar