tisdag, november 11, 2008

Dropp

Efter hobbet idag åkte jag till apoteket och beställde hjälpmedelskort, så hämtade jag även ut ett paket från posten, var min jacka jag fått. Väntat länge på den. Men är inte riktigt säker på hur jag ska göra med den. Är lite lång i armarna och så får fundera lite.. Tror nämligen att en mindre blir för liten vid axlar och så, kanske helt enkelt ska strunta i den överhuvudtaget.
Efter det blev det att åka och får venofer (järndropp) Gick kalas bra idag, och har redan bokat in två av dom 7 gångerna som är kvar.
Efter det åkte jag hem, lagade mat och slappar. Är trött idag så ska nog sova tidigt.
För ovanlighetens skulle. Läst om sömn och jag kanske borde lyssna mer på kroppen när det gäller sömnen. Känns lite annorlunda nu faktiskt när man har fått bort den förra smärtan och då kanske kroppan kan få in lite vanor/rutiner.
Återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar