fredag, november 21, 2008

Influensan

Influensan har nu nått Örebro. HÄR kan du läsa om fakta och information om influensan.

Jag har ju vaccinerat mig, men urs så sjuker jag är nu. Men än så länge utesluter jag influensan.
Men tänker lyssna på kroppen då jag har super ont i huvudet ingen ork, tung andning onti halsen näsan både täppt och rinnig. Ögonen riner och känns stora framför det tryckande huvudet.
Har ont i kroppen, så när jag reser på mig är jag mer eller mindre öm i varje musekl...
Orken är bortblåst.
Får nog ta mig ut i köket och ta mer vatten! Vatten, vatten!!
Feber har jag känner jag, dess värre fungerar inte min termometer =( men den känns inte så hög än, hoppas den inte stiger!

Nu ska jag krya på mig, och hoppas det går över snart och enbart är vanlig förkylning som känns väldigt mycket.

2 kommentarer: