fredag, november 28, 2008

På resande fot

Så är det... jag är på resande fot... sitter nu på tåget och har startat min resa till Sthlm.
Grr på mina nuvarande hyrsevärdar, jag gick till dom och sa upp kontraktet men icke gick det jag tvungen att skicka in hyreskontraktet med påskrivinig i uppsägnings rutan (jo så är det ju, men detta blir 9 gången jag säger upp en lgh och det blir förasta gången jag MÅSTE göra det för att det ska bli giltigt) Aja, det finns många orsaker till att jag inte vill hyra av dom så jag blir bara glad och lättad över att slippa dom i början på nästa år.
För JA jag fick den andra lägenheten (om ni inte redan gissat det) =)
Min underbara super snälla vän Millan var med mig och skrev kontraktet på nya lägenheten och följde med för att säga upp den nuvarand.... så var hon min privatchaufför också :D Inte ofta man har det. Hon fick äran att hjälpa mig att lämna in det till dom så dom får in det idag, annars blir det ju en månad till. Dom har en besöksadress i Örebro, hoppas dom är där eller att hon hittar en brevlåda som är deras :D
Så jag slipper massa strul.
Tack vännen!!
Ja som sagt nu sitter jag på tåget här med min laptop och mobilt bredband och bloggar... Finns ju inte så mycket att göra på tåget annars i två timmar.
Dagen i stora staden tjockholmen (Stockholm) blir nog bra!
Blir spännande att få träffa alla!

Ne nu ska jag surfa vidare... vem vet kanske kommer på något mer att blogga om senare, märks...

2 kommentarer:

  1. Graaaattis gumman!

    Vad roligt att du fick lägenheten!
    Vi får höras på tele när du är hemma från stockholm. Jisses.. jag tyckar att du flyttar som en galning. Massa kramar

    Ps tycker om att kunna läsa vad som händer i ditt liv... jag är inte så duktig att uppdatera min blogg tyvärr Ds

    SvaraRadera
  2. Tack Virre!
    Hoppas resan hem till götet gick bra?!
    Kul att du kikar in här :D Kikar på din med, dessvärre inte hunit läsa nått tillbaka i tiden.
    Absolut vi rings i veckan.
    Hoppas ni får en bra helg nu!! Kramar

    SvaraRadera