lördag, november 15, 2008

Arn - Riktet vid vägens slut

Gårdagen blev toppen, god mat bra film och trevligt sällskap =)

Idag skulle jag ha åkt till IKEA, men blev inte av då jag inte är så kyr.
Istället har jag varit hemma och tagit det lugnt, tar tillfällena jag har när jag inte jobbar.
Kollat Arn - Tempelriddaren, igen. Sätt den på bio. Men efter som jag vill gå och se den andra som heter Arn - Riket vid vägens slut, så ville jag ju friska upp minnet och se den första igen.
Blev ännu mer sugen på att gå och se den andra på studs. Men fanns inga bra platser kvar idag, så kanske blir imorgon istället. Fast först ska jag ju klippa mig!

Ikväll var maskereaden jag var bjuden på och jag skulle va viking, men avböjde även från maskeraden idag pga av att jag inte har orken som behövs för detta. Kommer fler tillfällen! Vet att dom som är där kommer få det super kul!! Blir skoj att se alla korten sen.

Nu ska jag forsätta min hemma kväll...

ARN - Tempelriddaren



ARN - Riket vid vägens slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar