onsdag, oktober 01, 2008

Tvätt dag

Sov alldeles för länge idag, till 11. Vakna vid halv sex och hade ont och påsen var full, så nu har man varit med om att vakna för påsen skulle. Hoppas det inte blir en vana bara. Men jag åt lite senare igår också och la mig tidigare. Gäller att hålla på sina rutiner =)
Idag tvättar jag själv för första gången efter operationen. Känns att hänga tvätt... och lär ju får bära upp lite i taget.

Har just ätit pankakor, med lingon. Ja vet det låter sikt äckligt säkert haha... men var för ett tag sen när jag hade med pankakor till jobbet men glömt jordgubbssylten och hade då bara lingon. Och ja, det var mumma. Så sen dess har jag lingon till =)

Duschat och gjort ordning mig. Nu testar jag midi påsen =) Den känns bättre i längden och så ser man inte in i den, trodde jag skulle ogilla att jag inte kunde se hur det såg ut runt stomin. Men jag är faktiskt lugnare tror jag. Och jag tänker inte lika mycket på påsen, inbillar jag mig iaf.

Nu ska jag hänga tvätt och läsa lite sen kanske Camilla kommer...

fortsättning följer...
______________

fortsättning...

Blev inget besök av Millan idag.... Hon skulle iväg med bror sin och kolla bil =) Och det tackar man inte nej till. Jag vill också ha ny bil.
Nje, jag ska va glad jag har min bil. Egenligen skulle man väl ha nån liten rosthög (med tanke på kostnaderna) men men så länge jag har kvar min är jag glad. Ändå en bra och säker bil.

Har fångat flugan nu, vet inte om jag skrivit om det men i fyra dagar har jag haft en fluga som förföljt mig men som varit väldigt mör att bli av med. Men nu så!

Pratade med lillebror Emil nyss, ser fram emot fredag! Då ska jag ju nämligen till hans skola och se hur han har det nu när han går jordbruk. Så blir först att åka till Vreta och se hur han har det och sen åka till Cloetta Center och frossa i choklad (älskar choklad) Vidare till Linköping där vi ska äta och ta det lungt och skönt, njuta av hösten =) Så kul!!

Läste ut boken idag, Emma - Mias dotter. Jag hoppas det kommer en till!

Nje nu borde man sova så man inte hamnar i natt dvalan igen.

Sov gott på er! Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar