måndag, oktober 06, 2008

Helgen som varit

Nu är det fredag, och som enligt planerna skall jag till Vretaskolan för att hämta lillebror Emil där. Så nu bär det iväg... Mellan landar i Hjorkvarn och tar pappas bil, sen fortsätter resan.



Efter att jag kollat in hur han bor på skolan så åkte vi till Cloetta till fabriksförsäljningen och köpte massa choklad =) Var även in till hemköp och handla innan vi åkte vidare hem till far och laga mat.








Sen på kvällen åkte vi ner till tjejerna i Hjorkvarn, testa mössan lillasyster Sofie stickat i skolan =)



På lördagen var det lugn och skönt, jag och Emil tog en skogsprommenad (en kortis för jag är så klen)






Blev en promenad till med tjejerna i Hjorkvarn....





Nu är det söndag och jag ska åka hem...När jag kom hem slappade jag och gjorde det som behövdes efter att man varit borta i några dagar.Millan kom över och fika =)



Nu är det Måndag och jag tog en tur till affären, köpte med lite picknick fika för Millan kommer över efter jobbet så ska vi åka till söderhavet och fika, mums!



Nu ska jag slappa vidare framför tven... ska se I ditt ansikte ikväll.

Hoppas alla haft en bra helg!
Kram Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar