torsdag, oktober 09, 2008

Ny solig dag

Ännu en solig dag och jag hade tänkt ge mig iväg till Örebro med Linah, men styrde om planerna då jag sätt att såret som inte läkt ännu gojsat till sig igen. Urs urs urs, så tråkigt detta känns nu. Så idag har jag "försöka få sår och torka - dag" Blir en hemma dag. Får väl sota för att jag provad byxor igår, så nu väntar jag lite med att ha sånna byxor på mig. För jag vill att detta ska läka! NU!
Känner mig despirat! Är ju moment 22 med ärret.Imorgon ska jag in till stan, mamma ska med. Mamma ska till sin läkare på öron näsa hals för att kolla kristall sjukan som hon fick veta igår att hon hadde. Jag ska till Kuratorn. Får se hur det känns att sitta hos henne. Känns konstigt att gå och prata med någon, men märks hur det känns efter första gången man varit där. Tror ändå att man inte ska säga blankt nej utan att det är bra i längden. Men jag måste tacka mina vänner och min familj, som lyssnar på mig. Det är ventilation för mig. TACK!! Sen på kvällen blir det bio med pappa och familjen där, ska se Rally brudar. Tror jag kan bli skoj.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar