tisdag, oktober 14, 2008

Vips Så funkade allt

Ja vipps så fungerade allt igen, i morse när jag gick up så tänkte jag ringa telia, men innan jag tänkte ringa så testa jag allt igen, och ja då funka allt - Mysko. Men bra, man får se det posetivt. Nu funkar det. Har pratat med vännen Frida i telen kollat lite webbtv och så surfat. Tänkte göra lite lunch snart och sen se filmen Arn - Tämpelriddaren, inte sätt den sen den kom ut på bio så blir att se den igen innan man ser den andra som kommit ut. Ja för er som undrar varför jag inte gör något vättigt, så är det för att jag fortfaranade försöker få såret att läka. Är en bra bit på väg nu och det känns skönt. Men ep ep ep, man ska inte ta ut något i förskott :)

Kommer säkert tillbaka och skriver lite sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar