onsdag, oktober 15, 2008

Jippi!!!f

Jippi, imorgon ska jag till jobbet igen. Jag hoppas det kommer gå bra =) Har längtat nu ett tag. Får se hur allt går, Har fortfarande lite sårskorpa kvar på operationssåret och så är det två sår kvar runt stomin. Men jag behöver verkligen komma tillbaka. Mår inte bra av att vara hemma. Hoppas järnan och kroppen kommer sammarbeta nu så allt rullar på bra =)

Idag har jag varit hos kirurgen gick bra. Efter det stanna jag kvar på avdelningen och var med vännen som låg och fick första injektonen av remacade. Jag köpte lunch och så med henne. Sen var vi på marieberg, jag köpte en epelator. Så köpte vi med muffins och åkte hem till Erika och fika. Sanna åkte och jobba och jag och Erika åkte till apoteket och ica.... så nu är man hemma och har gjort matlåda och ätit och så, kollar lite tv sen blir det att sova så man orkar gå upp 05.00 ...jobbet kallar =P

Trevlig kväll!
Kram Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar