tisdag, oktober 21, 2008

Kroppen

Igår efter jobbet var jag till ICA och handla det viktigaste. När jag kom hem gav jag inte upp fast jag var seg. Utan åt pankakor med lingonsylt och så gick jag en liten promenad, en sakta än efter som det känns såren. Men blev 25 minuter, är bra för tarmen att röra sig. Och även för mig =) Så ska ju kroppen få till baka styrkan. Säkert fott mycket redan, me var ju otränad innan så kan bli bättre o bättre. Men inte vågat börja träna eller så än.Soppade även av min parkeringsplats, kanske låter dumt. Men har legat glas där. Å vill verkligen inte ha punktering på mina lågprofils nockian däck jag köpte nya i sommras.
Man känner att kroppen blir seg och trött. Höll mig vaken för att se på kanal5 igår, i ditt ansikte. Sen slockna jag jag som en klubbad säl i sängen direkt efter.

Imorse, var det segt att öppna ögonen. Fler tidiga mornar blir det...
Dagen bjuder på ett besök till vårdcentralen för att ta inflensavaccin och även försöka hitta en badring jag kan köpa : ) Igår kväll blev jag även bjuden på älg middag hemma hos riktiga far. Dom har skutit sin rason älg för denna jakt och nu firas det med middag.
Får hoppas jag hinner med allt (är nämligen 4 mil till han, och är skapligt trött) Men som sagt hinner jag få sprutan och hitta badringen som jag ska använda imorgon så blir det säkert att jag åker dit.

Nu ska jag jobba vidare, samt ringa leksaksaffären, vårdcentralen, kontoret, och planeringen på kontoret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar