torsdag, oktober 23, 2008

Massage

Igår hade jag min första massage efter operationen. Uj så öm jag är, musklerna har ju fått arbeta mer än på länge. Man är lite om öm och så, men ingen smärta att tala om. Var även första gången jag låg på mage efter operationen (sov alltid på mage innan) Det gick bra, har ju föberätt mig på att testa med badring, läste tipset i Coloplastassistans tror jag det var. Men testade aldrig det. Utan min massör hade med sig en bra filt, som hon rullade ihop och hade skarven (öppningen uppåt) Gick kalas bra =) Känns skönt att lägga det bakom sig, gör jag gick och fundera en del på hur det skulle bli... kunde göra allt jag brukar förutom en sak, och det kan man ju leva med. Jo och så givetvis inte lika djupt/hårt som innan, både för att mysklerna och kroppen inte är i form än men också för att nu ibörjan vill men inte känna att man trycker ner sig mot massage bordet. Så idag har jag lite lätt tränigsverk ; )

Tillägger: Var en chaufför som trodde jag hade nya glasögon och ny hårfärg än tidigare. Haha tänkte jag och svarade: Glasögonen har jga haft sedan 2004 och hårfärgen har jag kört med samma märke och samma nr sedan 2005 =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar