tisdag, oktober 14, 2008

Natti natt

Har kommit hem efter att ha kört hem pappa från tåget, han kom med det till stationen ikväll. Ligger ute och jobbar i veckorna. Det är friskt och skönt ute, lite smått kallt. Hoppas min jacka kommer snart och att den passar (är ju alltid en chansning när man besäller från postorder) beställt från www.ellos.se kan jag rekomendera =) Pratat en del i telen idag, med farfar, tysklans samtal med Karin. Helena, vi snacka om att jag ska hänga med dom och träna lite framöver, dom går på jumpa och i december är det nått som kallas juljumpa 10kr gången, är ju perfekt för mig som ska börja mjukt =) Hoppas det jag kommer känna att det går bra och att jag inte känner att polar´n på magen är ivägen/känns jobbig. Nu är det vardagsmotion som gäller... Fast allra först lite sömn. Var rädda om er & var starka! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar