tisdag, september 30, 2008

1 månad idag... sen jag opererade mig

Idag var det 1 månad sen jag sket normalt, ursäkta språket. men är sant. Har inte baja på en månad.Idag gick jag upp åt fukost, vädra såret och kolla film. Sen var det lunch och efter det åkte jag till Apoteket och lämna in besällning på hjälpmedelskort... handla lite små plock, fick en bok på köpet: 13 dygn i rumden efter 14 på jorden. Sen åkte jag till lill ica så jag slapp spriga runt på stora. Lärde mig snabbt att jag inte får handla så mycket igen. blev tungt med två tunga påsar. Och får ju inte lyfta tungt, inte förens i början på november som jag får börja lyfta igen.Sen hämta jag ut ett paket på posten. var tre par skor från sko punkten. Har inte köpt vinterskor sen 2005 så nu var det dags ett par varma ett par stövlar och ett par gratis :D



Blev att åka hem och packa in allt... sen var jag trötter och fick vila, inte van att göra så mycket =( Men jag känner att orken kommer sakta men säkert!

Till middag blev det pyttipanna med ägg.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21:00 då börjar Maria Wern - Främmande fågel på tv4 avsnitt 3 av 4 är så spännande och se hur det ska gå för dom.

Men imorgon kommer det bästa: Grey´s anatomy =) Kul att det är tillbaka i rutan igen.

Har pratat lite med jobbet nu ikväll... vill börja jobba igen!! Men den tiden kommer tids nog.

Vännen som ska operera sig imorgon, jag hoppas allt kommer gå bra och jag ska tänka på dig!

Trevlig kväll på er alla!

Var rädd om dig & var stark!

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar