fredag, september 26, 2008

Fredag

Jahop, då var det fredag igen. Imorgon är det en månad sen jag las in på sjukhus, på tisdag är det en månad sen jag opererade mig. Kände att jag kunde gå huffsat rak i ryggen idag, så borde va ett tecken på att magen börjar bli starkare!? Men kroppen häver fortfarande nysarna, dom blir lixom inte fullbordade. Gör för övrigt ont också.

Tänkte jag skulle släpa hit lillebror och ha film kväll, men gick inte så bra. Han har träning till nio och efter det skulle han va med en kompis. Imorgon skulle han ha match och sen på krogen, så gick inge vidare på den fronten. Får se om det kommer någon annan och kollar film med mig =)

Nu ska jag laga mat, blir kött och potatis...
...mumms, ja det blev faktiskt gott. Inte ätit så mycket gott på sistonde, men detta blev mumma. Blev pressad potatis fläskoklett sås och så sallad gurka och avokado. Gillar pressad potatis och min hemma gjorda sås =)

På kvällen blev det te och macka men också lite av chokladkakan, är ju så gott med choklad!Kollade på filmen på svt1 som hete "Ett enklare liv" som var en tysk svensk drama. Så blev mycket språk för var ju engelska med också. Tänkte på min vän Karin :)
Nu sitter jag och surfar runt lite... Men borde sova snart.Hoppas på att orka mer och ha fått lite krafter nästa vecka. Mitt närmsta mål är att köra bil på onsdag, hoppas jag är pigg för det då. Isåfall åker jag nog till lillebrors gymnasium och hämtar honom där och kollar hur han har det. Verkar bra där, så man nästan är lite avis, bo i korridor, trärra massa nya vänner och ha det skoj. Avis på ett posetivt sätt alltså =)Kan man ju passa på att besöka Cloetta Center, mumms med choklad!
Blev glad nu ikväll, en vän skrev " Du du får ha det så bra nu tills vi hörs nästa gång. En bamsekram till dig din kämpeare" - Tack, det värmde.

Hoppas ni har en bra fredags kväll!

Kram Nilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar