tisdag, september 23, 2008

Sikken dag!

Solen står högt i skyn termometern visar 15 grader och jag kan inte mer än le... så skönt det är!!Satt ute en sväng och prata i telefon... ja hör och häpnad, min hem telefon funkade där utanför.Nu när jag börjar känna mig piggare så tänker man mer på sånt man gjorde innan... idag har jag saknat min bil... inte för den är speciell men just bil för mig är frihet.(fast det är ju varken bra för miljön eller plånboken)Har inte hänt så mycket idag, ätit för det försöker jag ju göra regelbundet nu, var usel kass värdelös ja allt du kan tänka dig... på att göra det förut. Så är att börja med en ny vana.Så har jag kollat bilder och pratat med vänner och så i telen. Suttit mest här vid datorn...
Här är min svensson bil

Här är jag och Cornelia (som jag är stolt faster åt)



"Gårdagen kan vi inte få tillbaka,
men morgondagen är vår att vinna eller förlora."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar