onsdag, september 24, 2008

Bland folk

Idag var jag på möte på jobbet, var första besöket ute bland folk sen min operation. Visserligen kännde jag alla och dom viste om att jag opererat mig men ändå. Gick väl så där med byxorna, hade dom inte knäppta och hade en fluffig tröja. jag hoppas det blir bättre när magen fått tillbaka sin vanliga form, nu ser det ju ut som man är gravid.
Stomin pluppar ju ut också, så det blir en liten boll utan på tröjan omden är för tight. Käns lite mysko att "platta till" den med en gördel eller så... man får väl helt enkelt testa sig fram.
Störde mig lite på att det som kom ut i påsen hamna i övre delen när påsen var i byxan. Jag vill ha det i nedre, känns ofrächt annars. Jaja, är väl små bagateller.
Men jag måste helt enkelt köpa byxor, för jag hade dåligt redan innan och nu ska man ju ha så det sitter under eller över stomin. Jag upplever det som att stomin sitter precis där kanten på mina byxor brukar vara, lite under naveln.
Man vänjer sig väl...
Hoppas ni haft en bra dag!

Var rädda om er & var starka!
Kram Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar