tisdag, juni 09, 2009

Tisdag eftermiddag och kväll

Hej! Efter jobbet var jag hos massören, ingen lyx massage med avkopplande spa behandling inte... Utan behövlig upp mjukning för att fungera bättre kroppsligt. Ajaj så ont jag hade idag, hoppas det är lite bättre imorgon.
Efter massören gick jag ett varv runt ena kvarteret i stan (när jag ändå var i centrum) Kika in på en glasögon affär och stod och prova bågar, hum... är svårt. Hittar inga, och behöver verkligen byta snart Då jag haft mina sen 2004, ett hack i dom, repor, styrkan måste nog kollas, ja glasögonen allmänt ramlar i hop snart... Vill ju inte att dom ska ramla ihop helt utan att jag faktistk ska kunna använda dom om det visar sig att dom passar bäst till någon outfit :P
Men men pengar är inte min starka sida nu, 200 kvar. Grattis på mig själv, är 9 idag och löning den 25e... brukar få den 15e. Skatte pengarna hoppas jag kommer innan veckan är slut, efters om jag ska till sthlm. Dess värre kommer inte lönen som kommer vara någont bra då jag bara fått jobba 123 timmar den månaden som kommer utbetalas nu, suck. Märks väl om jag kommer i påminelseträsket igen.... men vill INTE.
Efter iaf, så åkte jag hem. Han precis parkera när kollegan ringde och fråga om vi skulle sola. Jag haka på. Så solade i 9 min ja jag vet lite, men man ska faktiskt inte sola mer än 15 min åt gången och jag har ljus ny blond i grunden lite lätt med fräknar, blir inte brun... så ja jag har den huden. Tar det lungt. Hade för övrigt med mig en mina handuk, vi vet sån som gäst handuk. vek den lite snytt över påsen och ärret. Ärret får man inte utasätta för sol ljus tills minst ett år senare. Och stomin stumpen är en slämmhinna och behöver skyddas! Detta rä information jag har fått iaf, någon som fått annan info?
Väl hemma blev det duschen och det var gött... sitter nu och kikar är men tänkte lägga mig innan klockan slår 21:30.... så nu ska jag skynda vidare till adra sidor.
Imorgon blir det frisören, färgning (för jobb presentkortet) Sen på kvällen ska jag själv färga ögonbrynen, packa och allt sånt in för helgen.
Natti natt (jag hoppas ja somnar nu, då jag kör vå veckor i sträck här så kan inte sova bara 3-4 timmar, går ju inte. Och jag menar ju två veckor i streck utan sovmorgon, så ni inte tolkar det som jobb. Man vet aldrig.
Sov gott sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar