tisdag, juni 23, 2009

Handikappsersättning

Jag vet jag är konstig jag vet jag har flummiga funderingar och jag vet jag vill mycket.
Men jag hoppas och önskar att man faktiskt kan få hjälp av föreningen ILCO och kanske till och med ha en grupp, kanske ungdomsgrupp... Som tar upp denna fråga med Handikappsersättning. Är ju nämligen en djungel med den frågan. Vad räknas och vad räknas inte...
Har hört lite olika varianter, men framför allt har jag hört det är mycket svårt att få rätt.
Inget ska vara lätt livet tydligen.
Men är ju konstigt för detta har man ju ändå rätt till.
Fast som med allt annat måste man ju kämpa för det man har rätt till.
Så brukar ju nivåerna vara så höga...
Men vad tycker ni andra, vill ni vara med och starta en "grupp" eller vad man ska kalla det.
Där vi typ jobber i ihop med det och hjälps åt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar