tisdag, juni 09, 2009

Massage

Ska på massage kl 15:00 Så otroligt glad att det fanns en tid till mig, för jag vet inte vart jag skulle ta vägen annars, inte kul när det känns som huvudet ska snubbla av halsen.
Ska se till att få lite tider bokade med jämna mellanrum, för mina friskvårdspengar från jobbet. Har ju 1500kr och inte använt något än detta år, så lite blir det ju :)
Blir nog hem och vila sen efter det, märks.

Måste även packa inför helgens semester...
För imorgon är det frisören och torsdag är det kalas och avslutningar, fredag jobb och sen åker direkt efter det.
Mitt mål ät att packa minimalt lite. Tror ni jag kommer klara det :P Tänkte inte ha en grej utöver rull väskan...

2 kommentarer:

  1. Härligt med massage och semester! Vart bär det av? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hanna: Ja det var skönt, eller nja var ju ingen avslappnings/lyx massage direkt egenliten... utan en behövlig massage för att inte gå av typ. Men var bra härligt och skönt!
    Bär av till sthlm över helgen, ska sova på en båt i gamla stan två nätter och strosa runt göra vad som faller oss in, semestra lite =) Fredags slutar jag ju fem och måndag är det ju jobb igen.
    Hur är allt med dig?
    Kram

    SvaraRadera