tisdag, juni 09, 2009

....

Jag har länte tänkt på det men, nu har jag insätt.... Jag slarvar med Resorben (vätskeersättningen) Det kan vara det som gör att jag mår som jag mår?!

Köpte några förpackningar igår, så nu har jag iaf ett rör med brustabletter på jobbet.

Skulle ta en nu innan det goda förmiddagskaffet med god sak från Sveas bageri, min favvorit sak. Men råka lägga en brustablett i kaffet, haha jag skratta lite för mig själv :)

Bara att hälla ut och göra om...
Gör om, gör rätt! Som man säger ;)

2 kommentarer:

  1. Ja är lätt att glömma att ta resorben, har öVerhuvudtaget lätt för att glömma att jag ska dricka de mängder som man bör, när man har stomi:-( Man blir nästan mätt av allt drickande:-)
    Hoppas att du fått må bättre sedan du tog vätskeersättningen!/Stina

    SvaraRadera
  2. Anonym/Stina: Ja vist är det svårt att dricka tillräckligt. jag har nog inte kommit upp i normal nivå ens, jag var super dålig på att dricka innan. Man borde förska få in en vana med resorb varje morgon jag hade det vid jul och mådde super bra. Men kostar ju så med... resorben borde kunna skrivas ut till oss tycker jag!

    SvaraRadera