fredag, juni 12, 2009

Fredag - Mini semester

Nu är det äntligen fredag, men tycker ändå denna vecka gått väldans fort!
Vädret har inte varit något vidare och det öser ner nu, jag hoppas det häver ur sig så det är slut på reng sen efter 17 när jag slutar och ska hem och hämta resväskan för att ge mig iväg till tåget som går 18.
Semester helgen spenderas i Stockholm och det ska bli skönt, bara solen tittar fram!
I övrigt har jag en bra dag på jobbet, ny data skärm på detta stället lite väl stor och bred :P
Jobbar flitigt plus att jag talat med ett företag som pressenterar föreläsare, ska få med några av dom intressanta jag hittat och se om det kan vara aktuellt in för en kommande träff jag planerar.
Gillar när det händer grejor, så jag är effektiv. Men är mycket att lära med hur allt funkar och vad man får och inte får, när det gäller föreningsliv.
Skulle vilja veta mer och kunna veta var man har för medel och var gränserna går.
Vore så kul om arbetet kom igång och vi blev mer aktiva ungdomar, att vi finner varandra.
Även att arbetet ut mot samhället ska bli större, att det ska finnas mer information om dessa sjukdomar och att vi faktiskt är vi, som i alla andra handikap och sitvationer.
Vetskap och kunskap ger försåelse och acceptans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar