torsdag, juni 11, 2009

Kalas och avslutningar

Idag har det varit kalas för min lillebror Emil som fyllt 17 år, snart stora karln. Grattis bror!
Även varit på lilla systers avslutning, Maria sluta trean idag... var det trean?! Suck på mitt minne ibland.
Sofie sluta åttan idag, men den han jag inte till. Man kan inte göra allt jämt.
Så nu har dom alla sommarlov, skönt för dom. Det var ju väldigt läääänge sen man själv hade sommar lov :P
Nu har jag segat till, är hungrig och måste fixa något att äta till jobbet imorgon... insång nu att jag varken har matlåda mjölk eller bröd. Tusan måste jag ge mig till affären och handla. Suck.
Äch, får skrapa ihop nått av det jag hittar i skåpen. Mat som mat.
Nämligen borta hela helgen sen... Ska ju till stora staden Stockholm.
Så nu måste jag packa... och sen försöka sova.
Jobbar till sjutton och lite efter arton går tåget... Semester helg för mig!
Ska bli så kul att komma iväg, och med tjejerna dessutom. Sofie Maria och Pernilla, vilket gäng vi är! Skoj ska vi ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar