fredag, juni 26, 2009

Första badet

Jag har inte skrivit om det va?! Badade ju igår, i pool.
Mitt första bad gick toppen, var i poolen iaf minst en halvtimme...
Förut har jag varit i tycket att om jag duschar med påsen så blir den så hård och stel i den del lilla delen av plattan som inte sitter mot huden helt och fullt (vid naveln). Men vid badet så blev den mjuk och uppluckrad så jag tänkte att det skulle bli så men icke... tänkte nästan sova med påsen och se hur det blev och så, för hade man vetat att det hade funkat och inte börja läcka eller så hade det ju ökat mitt förtroende för bad och säkerheten med påsen. Men duscha och bytte allt då jag ska vara barnvakt och bort direkt efter jobbet så ville vara klar och fräsch :P
Men känner inte det där "ja har aldrig testat" ...längre, för nu har jag badat :)
Är sugen på att gå och köpa nån fin bikini, som sitter bra till min figur och lagom löst/hårt ja perfekt helt enkelt och sen ha en bikini. Men jag har svårt att hitta någon jag gillar som sitter bra och är perfekt, har jag alltid haft. Men men en vacker dag springer man säkert på nån! Tills dess får jag använda min baddräckt(badklänning som det stod vid beställning) Den funkarde bra... fast den flöt lixom upp... och så när de blev blöt blev den tung och lite längre... men som sagt ett väldigt bra alternativ till hen helt vanlig badräkt... finns bild någonstans på den i bloggen... länkar till den vid senare tillfälle om jag hittar den, så den kommer "på tapeten" igen. ^
Men badning kommer det bli i fortsättningen, helt klart, inga problem. Inte trodde jag det heller, men som sagt den där känslan att man litar på bandaget man har.

6 kommentarer:

  1. hej!
    ja visst går det bra att bada. när jag badade sist så badade jag två gånger och påsen höll och jag var så trött när jag kom hem. så jag bytte den inte och den höll hela natten =)
    men det är svårt att hitta bikini efter som bikinitroserna är så låga då syns påsen men heja till om du hittar någon bra .
    kram,kram

    SvaraRadera
  2. härligt med bad! =) och skönt att det kändes bra.. hoppas allt är bra! fint du fått i bloggen föressten =) kram

    SvaraRadera
  3. Anna: Ja känns tryckt, när man vet har och testat det själv. Jag hojtar till om jag hittar någon bra bikini, men jag kan säga redan nu att om jag kommer ha bekina så kommer min påse synas, för det är enbart 1-3 cm som jag jab stoppa in i troskanten.
    Säg till om du hittar nån :P
    Kram kram

    Sanna: Ja underbart, var i degefors och bada med flisan idag, gick toppen bra :) Hon och jag har åkt runt i hela närke känns det som :D
    Allt är fint med mig, hoppas du mår bra. Orolig över din mage gumman =( Tack, känndes det var på tiden att ändra om lite, gjorde nått snabbt enkelt bra men blev stilrent tycker jag =) Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej, tankte bara tipsa om en baddrakt, som jag har himla nojd med, pasen syns inte alls igenom (om det nu ar det man ar ute efter). ga in pa mybabyjo.com och klicka pa swimsuits. de ar valdigt bra pa att ge rad om lamplig storlek. ar hur skon som helst att ha pa sig!

    SvaraRadera
  5. Maria: Åh tack, ska kika in på engång...
    Jag personligen vill ha lite olika kläder, är inte efter att dölja direkt. Utan handlar mer om hur det känns och vad man gör. Men så är det ju med allt, olika sitvationer känns olika.
    Nu har jag kollat, bra modeller :)
    Länkar till sidan här ifrån...
    Du har beställt där eller? tänkte hur det var med leverans betalningar och så... är lite noga när det är nya sidor och när man ska handla.
    Jätte tack för tipset!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ja, jag har bestallt darifran och det funkade fint. Snabb leverans och inga problem med betalning. Min ar skon och jag gillar modellen! Rekommenderas!Kram

    SvaraRadera