söndag, juni 21, 2009

Söndag

Söndag idag, ska på kalas. Så tänkte jag åka förbi en vän efter det också...
Kan berätta att midsommar helgen har varit i full fart, torsdagen var rejält hård... åkte hemåt framåt fyra. Fredagen var mer sansad... drack och drack, men blidde inget... Så full var jag på torsdagen ;S Åkte hemåt runt ett så var en mer lagom kväll.
Igår lördag skulle jag åkt till Brevens men blidde inget, sååå fruktansvärt ont i fingret... Var i tvättstugan och när jag stände luckan på tvättmaskinen hamna fingret under handtaget, i låsningen om man säger så *aaajjjj* Så går inte fort att skriva nu, det är ömt stelt hårt svullet med massa röda prickar och början till blå nagel. Tur sånt går över.

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Skriv mera! Vi vill ju läsa. Puss puss K

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Hur har det blivit med fingret. Ajaj, det lät inte skönt det där. Jag instämmer med föregående kommentar.. uppdatering hade varit roligt ;) Sköt om dig! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Anonym/K: Gumman jag är lite off i internett världen... eller på fejjan finns jag ju en del :P Ska uppdattera lite mera. Är kul att du gillar att läsa det jag skriver!
    Hoppas går kvällen blev mysig med D.
    Kramar till dig!

    Elsa: Å vännen, fingret är lite bättre men stelt och missfärgat. Jag får helt enkelt uppdatera lite mera här :) Är kul att ni inte övergivit mig helt när jag varit rejält frånvarande. Stor kram tillbaka

    SvaraRadera