måndag, juni 08, 2009

Gamla vänner

Fick just ett sms av en gamal skol vän som jag sprungit på två gånger detta år, är kul när man springer på gamla vänner så där :)
I helgen stod vi i kön på 7elven samtidigt, så vi tala lite och så sa han jag skulle ringa och påminna honom om klass återträffen, hihi. Han fick mitt nr iaf, och nu dimpte det ner ett sms.
Ska bli riktigt skoj med återträffen, vet inte än när den är. Men snacket går att det är augusti september, så får hoppas det kommer lapp om det snart så det inte blir massa annat inbokat.
Jobbigt om jag annordnar en helg med ilco och så är återträffen samma helg, vore ju en mardröm =( Det få inte inträffa! För återträffen vill jag på och självklart ilcoträffen också då jag isåfall annordnar den. Men nu ska vi inte gå händelerna i förväg, ilco träffen är bara på idé stadiet än.
Men ska ringa mitt läns ilco idag och tala lite med dom :) Hoppas dom kommer gilla mina idéer och annat jag arbetat fram.
Ne nu blir det jobb igen, är kul med heasdet... känner mig som ett litet barn :)

2 kommentarer:

  1. Tänk vad skoj med gamla möten!

    Å när man möts så e dte som igår!

    SvaraRadera
  2. Daniel: Ja vist känns det inte allt för länge sen man sågs när man åter ser gamla vänner. Är underligt. Men vissa kommer man säkert inte känna igen ?! Hundrar hur mycket man själv förändrats sen då.

    SvaraRadera