onsdag, juni 17, 2009

Lite blandat från mig.

Hej gör allt nu känns det som... fullt upp... hemma sent om kvällarna eller bara hemma och vänder. Där av min frånvaro här ifrån.
Mobilen är paj, insåg idag att det går att tala i den me bara med headsett... så jag sringer runt med ett vanligt orginal headsett och folk tror väl att jag tycker själv att jag är cool, haha.
Dom får tro det ;P

Ska till tvättstugan nu och hämta det sista sen här det klart, färdig städat. Jag har varit i en grå tid gällande hushållssysslorna, då det varit så mycket. Behövde en knuff i baken så jag kunde få en nya start pungt.
Så mor kom över och hjälpte mig, kännes bra. Vädligt tacksam!

Somna av ren utmattning efter det, huvudet nicka till flera gånger och jag klara helt enkelt inte av att vara vaken. Somna och vakna precis innan tvätttiden börjarde.

Nu är jag tröttare än tröttast igen.

Har förövrigt haft lära med mig på jobbet idag, och det tar på energin och sin egen tanke gång. Blir inte som att jobba själv och göra allt själv.
Lära är för dom som undrara (brukvar frågas, men hörs ju på ordet) när man har med sig en ny som ska lära sig jobbet.

Imorgon ska jag tanka handla se vad jag ska ha på mig, ha sovmorgon. Skrubba kroppen :P haha... göra mig fin och sen iväg på logefest eller logdans om man väljer det ordet :)
Ska bli kul värre!

Fredag blir det fest hemma hos en kompis... blir en hel del folk på båda festerna så blir skoj!

Jo, var inne på Hellies blogg och såg sidan om gratis spådom. Inte läst hela hennes inläggnu utan såg länkningen. Men skymta att hon skrivit som även jag tänkte... Man får ju ta det med en nypa salt, är ju för det första spå dom och för det andra några knapptryck.

Men jag testa iaf, så tänkte publicera mitt resultat inligt den sidan:

ROMANTIK

Det som var:
Stjärnan
Han/hon upplever att man träffat någon som det kan finnas en framtid tillsammans med. Det finns planer och visioner om ett liv tillsammans, hur det skulle kunna vara eller bli. Förhoppningar angående kärleken infrias.

Det som är:
Fem i Mynt
Fem i mynt tyder på att han/hon upplever att han/hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet och engagemang ifrån din sida. Du brister i att ge vad han/hon behöver emotionellt och därför kan du uppleva att han/hon drar sig undan.

Det som kommer:
Riddare i Bägare
Hos den här personen finns det mycket och intensiva romantiska känslor och du blir säkerligen uppvaktad. Han/hon är intresserad och redan emotionellt engagerad på gott och ont. En vilja att utforska relationen och varandra vidare finns. Har ni kommit på kant med varandra finns här en vilja att bli sams och lappa ihop relationen igen.

EKONOMI

Det som var:
Måttfullheten
Du har god balans mellan in och ut gifter, du köper inte mer än du har råd med och kan lägga undan en slant till sämre tider eller om du vill unna dig något speciellt längre fram. Du undviker impulsköp och chansen till snabba pengar, här är det måttlighet som gäller.

Det som är:
Översteprästen
Här kommer det in pengar i form av bidrag eller annan hjälp utifrån som hjälp på vägen i svårare tider. Du får hjälp och uppskattning ifrån din omgivning och kan på så sätt känna dig tryggare att du även kommer att klara dig genom lite tuffare tider ekonomiskt.

Det som kommer:
Drottning i mynt
Du är ekonomisk vilket gör att du har god ekonomisk trygghet och inte behöver oroa dig för om något oväntat skulle hända, det har du redan tagit med i beräkningarna och du har en sparad slant.

Det som är:
Här kommer det in pengar i form av bidrag eller annan hjälp utifrån som hjälp på vägen i svårare tider. Du får hjälp och uppskattning ifrån din omgivning och kan på så sätt känna dig tryggare att du även kommer att klara dig genom lite tuffare tider ekonomiskt.

Det som kommer:
Drottning i mynt
Du är ekonomisk vilket gör att du har god ekonomisk trygghet och inte behöver oroa dig för om något oväntat skulle hända, det har du redan tagit med i beräkningarna och du har en sparad slant.


Som sagt, några knapptryckningar.
Ekonomin stämmer ju inte iaf, enligt mig.

2 kommentarer:

  1. Hej du fina!!
    Saknar dig.. som vanligt!
    Jag har varit eremit ett bra tag.. för att jag behövt det.
    Är nog inte riktigt klar än!
    Läser din blogg hela tiden, när jag orkar sitta vid datorn.
    Men orkar inte alltid skriva.
    Ibland infinner sig inte orden.

    Jag tror ju på skumma saker.. läser ju tarot själv, men är tveksam till att det ska funka på nätet.
    Testade ändå 4 kärleksgrejer om olika killar, varav en var tomas. Gånga kärlekar var de andra, såna jag inte vill ha igen. Och ALLT stämde. Alla de andra 3 stod att massa passande saker och den sista nämnde alltid att det var över och ingen idé. Men Läsningen om tomas så stod det att det var en varaktig kärleksrelation som förhoppningsvis var för livet. coolt...

    Älskar dig, ta hand om dig och ta det lite lugnt ibland.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vivvo: Å Virre, så kul att du skriver ibland. Glädejer mig mycket!! Hoppas du mår bra och att du får ork och lust av sommaren och solen, som kommit nu (ska bli varmt i veckan)
    Jag vet inite vad jag tror om sånt där, men kan nog stämma.
    Men inte det på datorn och knapptyck :)
    Åh coolt att det stämde... du får göra korten på mig när du här häråt :)
    Nu måste jag jobba kram på dig!

    SvaraRadera