fredag, juni 26, 2009

Godmorgon

Nu är det fredag!

Är klar med allt som jag brukar vara klar med vid kvart över sex tiden, tidigare på fredagar.
Igår kväll somna jag av ren utmattning, kom i säng tjugo över tolv. Han knappt lägga huvudet på kudden förens ögonlocken börja gå upp och ner...
Nör jag skulle upp var det gruskorn i ögonen, det var som upplagt för att inte lyckas gå upp utan att försova sig... men icke! Finns inte i min värld.
Upp 04:20, åkte till jobbet 04:45 och sen börjades det jobba på engång.... Så är inte helt sant att jag hunnit med allt, för frukosten är inte intagen ännu. Bilinsläppet är ju nu kl 06:00 så lite att göra innan, och planen här är ju inte tom på chaufförer direkt.

I eftermiddag blir det antingen poolbad, eller att åka till Askersund och äta glass och åka pyttelille tåg :) Ska ju ha Felicia i helgen, iaf en natt kanske två. Beroende på hur det går... är första gången som hon sover borta (kul att det blir oss moster :D )
Kanske blir det lite grillning ikväll, mumms.

Nu är jag hungrig!
Men blir att jobba lite till först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar