måndag, juni 22, 2009

Små uppdateringar...

Idag börja en ny vecka och jobb vecka... Nu går jag på sommar schemat... 5 fulla veckor! Yey! Sägs att sommarvärmen kommer i veckan, underbart!
-
Sen efter jobbet har jag varit på apoteket banken icamaxi, klippt gräset och annat i trädgården. Nu lagar jag mat... Grannen har suttit ute och spelat dragspel så länge jag varit hemma dvs. 3,5 timmar... känns som jag är på tivoli...
-
Igår försökte jag vara duktig och sova tidigt, kröp i säng vid halv nio somna en stund efteråt och vakna vid 23:15... Kunde sen inte somna förens efter 03... Klockan ringde 04:30. Går inge bra för mig med sömnen. Idag ska jag förska sova hyfsat men någon gång mellan 21 och 01, för 01 kan man inte sova jämt när man går upp...
-
Slappar just nu i soffan med daim choklad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar