onsdag, februari 24, 2010

Utbildnings funderingar

Funderar på utbildningar och vad som kan tänkas vara bra roligt lönsamt och ett bra jobb häromkring.

Funderar både på Högskole Utebildningar i Örebro eller någon annan högskola via distans och Yrkes Utbildningar.

Det jag funderar på är, högskolan: Sjuksjöterskeprogram. Lärarprogram. Yrkesutbildningar:
Resturang och storhushåll. Säkerhetschef.

Men hur som hellst tänkter jag börja plugga på komvux på fritiden (ev. halvtid) för att få färskare betyg. Börjar nog med Företagsekonomi A och B sen funderar jag på att även läsas Matte A och B Engelska A och B Naturkunskap A Historia A Rättskunskap Tänkte även kolal över detta med att ta datakörkortet (ECDL), om det är bra eller om man klarar sig ändå.

Många planer, bara att fundera vidare på hur jag vill göra och vad som är bra för mig. Och i framtiden.

Mycket beror ju på hur det går med livets framtidsplaner, och då menar jag in nutid husköpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar