onsdag, februari 03, 2010

Kolla ryggen

Idag ska jag till min massör igen, och kolla ryggen hur den mår. Jag hoppas det går att massera. Vore så skönt då jag haft så ont och det riktigt onda nu är borta. Däremot är jag inte helt bra. Men men.
Jobbar ju och då är man ju frisk sägs det?!
Igår läste jag: "Är betydligt mer oroad över att sjuka går till jobbet än att friska stannar hemma."
Tänk på den!

Uppdatering:

Blev ingen resa till Örebro och massören idag, då heller inget mat inköp som jag tänkte och heller inget besök hos vännen Millan.
Vilket snö oväder. Det ligger så högt där vi bor med så det är riktigt mycket snö här. Och inte hade dom plogat våran lilla bit så vi kommer ut smidigt... nedå!

Så nu blir ledig dag helt och hållet. För diskmaskinen, bänken, tvätten, eldningen, skottningen. Var jag ju klar med innan jag insåg att jag inte skulle ge mig ut. Så blir att forstätta skotta och sen ta en lung dag, kan jag behöva!
Örebro och massören blir det på måndag efter lunch istället.

1 kommentar:

  1. Bra att se att du fått en dag att ta det lugnt på!

    SvaraRadera