lördag, februari 20, 2010

Tillbaka blick



V.34 - 2008
Här är en bild på mig utan stomi. Detta kort är taget några dagar innan min operation. Är i Tyskland, Frankfurt och hälsar på min underbara vän Karin.
Urs så dåligt mag mådde! Sååå tråkigt. Allt jag ville var aatt ha ork och förmågan att kunna roa mig utomlands med min bästa vän.
Tack vännen för att du finns och för att du fanns för mig då och gör det nu! Du betyder mycket för mig!
Du betyder mycket för mig.


V.1 - 2009

Här är en bild från mig nyår 2008, denna spenderade jag i Linköping även det med min bästaste vän Karin som var hemma på besök.
Tycker själv att man ser viss skillnad, trotts att jag har sår på magen, inte är läkt och inte jätte rörligt. Så strålar jag mera.
Operationen har betytt mycket för mig i mitt liv. Mer än jag nog själv riktigt kan förstå och anar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar