måndag, februari 08, 2010

Klart för fotografering. Sen packning och skoter.

Nu är jag äntligen klar med dagens sysslor, uj vad jag har slitit idag. Har rensat ur ett rum, plockat ordning över allt. Städat en altan, burit ut lite möbler storstädat köket.
Sen var jag på massage en sväng, det var behövligt kan jag lova...!! Stackars min rygg. Som min massör säger, det är inte bra att ha en sån här rygg redan i min unga ålder.
Vidare hem igen, fortsatte städa, damma plocka, bytt gardiner, dammsugit, skurat, städat toaletten, och gjort klart köket. Nu tänker jag ta kväller. Lugna ner mig lite, för om en timme borde jag gå och lägga mig. Ja för ni vet väl att jag håller på och försöker lägga mig på bättre tider en efter tolv när jag jobbar :)
Imorgon vid tion när jag jobbar och M är hemma då han jobbar eftermiddag, kommer mäklaren och fotograferar vårat hus. Ska läggas ut för att se om det blir sålt för att kunna köpa det huset vi har hittat panat in och vill ha gemensamt. Vore så underbart härligt att ha ett hus i hop, tillsammans. Vårt!
Början på att livet verkligen flätas samman till ett :)
Får vi hoppas bara att detta blir sålt annars mister vi det andra huset, allt ska ske inom vissa datum. Så skrivs massa klausuler för att vi inte ska bli utan detta hus.
Spännande att se hur det går. Så håll nu tummen för oss där ute i världen :)

Onsdag är det jobb och sen packa, för på torsdag bär det av till Sälen. Vägen förbi Säfsen för att möta upp vänner.
Underbart med en semester weekend!!! Längar!
Ska hyra skoter en heldag och ha med massa gott att äta och vara ute i naturen grilla och åka skoter, härligt härligt!

2 kommentarer:

  1. Oj, det var inte lite du hunit med. Hoppas att det går bra med både försäljning och köp. Ha det bra i Sälen.

    SvaraRadera
  2. Epsilon: Nu är det klart med första skrvningen, inte då slutgiltiga att det är vårt. Men lyckas denna affär gå i hamn så blir det underbart. Detta hus ligger nu ute, så hoppas på många intressanter :) Så nu finns mitt hem på nätet ;D
    Längtar verkligen till semestern, så skönt så!
    Trevlig vecka och helg till er med. Kramar

    SvaraRadera