måndag, februari 15, 2010

Husvisning

Idag har det varit jobb, mår så där. Misstänker det är segheten sen semestern.
När jag kom hem fixa jag med inhandling och att slänga lite vid återvinningen.
Vidare hem och städa, och nu är jag ny duschad.
Blir att sova för att sedan gå upp när klockan ringer 04:45... kl 14:00 när jag slutar har vi personalmöte, är schemalagt till 16:00 och då måste jag åkta hem. För att finslipa lite här hemma, för kl 17:00 är det visning.
Vi hoppas det kommer riktit många :)
Håll tummarna för att någon köper det snabbt nu så vi kan köpa det andra.
God natt världen!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med visningen! Hoppas det kommer riktigt många! B

    SvaraRadera
  2. B: Tack! Jag hoppas också det, verkligen. Drömmen vore om det blir en vild budgivning ;) Hoppas allt är bra med dig?! Kram

    SvaraRadera
  3. Har tittat in i ert lilla hus på nätet. Gulligt men kanske lite litet. Men det ligger ju fint så det borde komma många och titta.

    SvaraRadera
  4. Epsilon: Ja vist är det litet och gulligt, därför vi vill ha större :) Men trivs bra så inte för den saken. Det var några som kom. men hade hoppas på fler, fast man ska va nöjd huset har ju bara legat ute på nätet i 6 dagar. Imorgon ses vi. Kram

    SvaraRadera