onsdag, februari 24, 2010

Möte med Arbetsläkare och Arbetsgivare

Jahop, imorgon har jag mötet med Ergotea (arbetsläkaren) och Arbetsgivaren (personalchefen) Detta pga att när jag jobbet skicka iväg mig för att kolla ryggen, kom detta med hur det gick att arbeta med stomin upp. Jag berättade då som det var och det blev ett möte inplanerat.
Ska träffa läkaren i 30 min själv sen kommer personalchefen in och det blir då ett möte om mig och min situvation.
Någon som har erfarenhter av detta?
Tips och råd att tänka på är välkommna.

Känns nervöst på det sättet att samtliga är utomstående och inte insatta i mitt fall, och har ingen expetis kunskap inom området.
Försöker komma på sätt att förbereda mig på.
Men är väl bra att gå dit och ta sin egen kunskap och dela med sig, men är ortoligt svårt att försvara sig själv och diskutera kännsliga ämnen när det gäller en sån pressad situvation.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har varit på liknande möten och tycker att det har varit positivt. De blir lite insatta i situationen, och ev problem som det medför.
    Lycka till!

    Nettan

    SvaraRadera
  2. Nettan: Det är så alltså, för det är ju det som man vill att dom ska lyssna förstå osv. hoppas jag också känner att det blir på den linjen. Tack för din kommentar, den behövdes. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera