måndag, februari 01, 2010

Så är det februari

Ja nu är det februari, som tiden har gått fort.
Idag har jag jobbat, på vägen hem åkte jag förbi mor och far som är hos bror och emma då dom är barnvakt åt lilla Nelia (Cornelia) då bror och emma är på BB med lilla Isabell. När jag kom hem tog jag in lite ved tände i pannan skotta snö och greja lite, sen in i duschen. Åkte en sväng till vännen Emmelie och hennes son Alvin och lekte lite och fika. Hem igen, ut och hämta lite mer ved medans älskling laga hjortstek med egen gjord klyftpotatis. Super gott!! Mäster kock jag har :) Jag läste Svenska Dagbladet, både söndagens och måndagens upplaga. Härligt att läsa papperstidning. Slippa sitta vid burken och läsa allt, blir faktiskt en helt annan känsla och avkoppling. Tack vännen för gratis premerationen.
Sen har vi myst i soffan, behövde lite avbrott i vardagen. Nu ska jag ta och stänga ner burken och gå in och sova... Kl 04:40 ringer klockan.
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Skickar ett svar här också, så det inte missas! ;)

    Hej, ja, jag vet inte om du såg klippet så du fick med dig ironin i mitt inlägg om Guldbaggegalan och Ibs…

    Bra med mig. Skickade sent omsider ett svar till dig i dag… Hittade en massa mejl som inte kommit rätt. Mejl som legat sedan juni i min inkorg som inte hittat till min vardagliga inbox genom mina kopplingar och som jag helt missat. Pinsamt! Men jag har svarat alla nu och hoppas att de förstår!

    Annars – fullt upp! MASSOR att göra. 100 % jobb från och med andra veckan i Mars + 100 % kurs i Svenska språket + 25 % kurs i Naturvetenskap. Vet inte hur det skall gå ihop

    Men det händer en hel del. Lovar att skriva ett mejl om allt så fort jag hunnit ikapp mig i läsandet!

    Du då?
    Kram

    SvaraRadera