fredag, februari 19, 2010

Fredag

Efter jobbet idag åkte vi till Mickes föräldrar och åt pizza, mumms.
Sen har vi grejat lite och nu blir det lite TV till innan det är dags att sova.
Jobbar 06-18 imorgon, så klockan ringer 05 *gäsp* hoppas inte magen blir sämmre nu. Är nämligen så att min mage inte mår bra av att jobba dessa stressiga larmrycks passen men rondering. Dags att tänka om på jobbfronten, eller jag kan säga det har jag gjort länge. Det är ju bara det att portvaktsyrket är ju bra, det påverkar ju inte min mage.
Jag behöve ett jobb som är på ett fast ställe, heltid med rutiner. Ett jobb med raster och lunch så man kan andas ut. Samt ett jobb med betald semester så man slipper känna stress och nervositet för att inte tjäna in pengar.
Jag klagar inte, jag kände bara att jag ville skriva av mig lite.
Söker jobb som dycker upp dess värre är det många som söker jobb nu förtiden. Så jag är inte ensam, och jag har ju ett jobb.
Nu måste jag snart kojsa så ska gå och varva ner lite...
Trevlig helg och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du hittar något bra som passar dig! OCH att du förmår att inte stressa tills dess. B

    SvaraRadera
  2. B: Jag hoppas också, det sist nämnda ska jag försöka med. Hoppas ni har det bra i snön!

    SvaraRadera