fredag, februari 26, 2010

SJ och SL resa till helgen??

Igår vart det jobb hela dagen då det inte blev något möte med Ergotea läkaren oc rehabmöte med arbetsgivaren. Detta pga att Ergotea läkaren var sjuk. Nu är allt upp skjutet till ev den 18 mars *suck* bara att vänta tänka och oroa sig ännu mer.
Jag går snart av!

Just varit ute på promenad med Micke och Zeke, var härligt då det var lite varmare, men oj så halt.
Nu är man själv hemma då Micke jobbar eftermiddag.

Ska till Stockholm i morgonbitti, tror ni tåget kommer gå? Inte inställt ännu enligt SJs hemsida, men tänker även på om man nu kommer iväg, hur är det då med SL och Pendeln väl uppe i huvudstaden?
Hemresan, kommer man komma hem på söndagen så man kan gå upp och jobba 05 på måndag morgon. Det är inte bra väder för att resa, och inte kollektivt.
Vad tror mina läsare, ska jag ge mig ut i helgen???
Spanar med gämna mellan rum på SJs webbplats. Får iaf packa ordning väskan så den är klar.

Nu ska jag ta lite kaffe tror jag...

SJs webbplats

Hundra militärer ska snöröja spår i Hallsberg

Militären började röja bort snön

Banverkets webbplats

Strandsatt i Hallsberg efter tågförseningar

Mer oväder i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar