tisdag, september 01, 2009

Min underbara vänns kommentar

Denna minnesfyllda/stärkande kommentar fick jag av min fantastiska och underbara vän Karin.
Du är en vän som betyder otroligt mycket för mig! Jag är så otroligt glad och känner mig privilegiad att ha dig i mitt liv! Synd man inte kan visa mer och oftare vad du betyder för mig!
Massvis av stora bamse kramar till dig från mig! Tack för att du finns!
´Hej, jag är frisk, som du vet. Men led med dig otroligt mkt när du madde som sämst. Jag minns när du under en veckas tid hälsade pa och vi kunde inte göra nagot alls. Du var stark som kämpade pa men helt ärligt, vi har haft det roligare än da. Du var sa sliten, du hade so ont och ditt humör var inte sa bra. Sedan kom operationen, du blev liten och svag..... men sedan, precis som att varje var lyckas locka fram knopparna pa träden sa kom din styrka tillbaka. Och den blev starkare än tidigare och du blev levande igen. Jag ser dig som en blomma. Ena kvisten blev lite vissen, den behövde klippas bort men nu sa växer det nya skott (pa andra delar av blomman - utvecklingen av livet) och blomman än vackrare än nansin förr. KRAM MITT HJÄRTA! Karin´

2 kommentarer:

  1. Inga kommentarer? Jag antar att det är tur att inte jag skriver en blogg. No reaction pa mina sma ord. ;)- Tja, livet är hart. Kanske ska lana ut lite aktier till nagra fransmän istället. Det tycker om mina siffror (som ju nästan är ord). KRAM!

    SvaraRadera
  2. Anonym: Gissar att det är min vän Karin som skriver, som även inlägget handlar om.
    Är också förvånad, men vem vet kanske kommer framöver!
    Du kan låna ut lite aktier till mig istället ;P Jag är ju van med ord och att prata men långt ifrån van med siffror. Om man inte räknar sifforna som finns på alla registreringsplåtar ;D
    Hoppas allt är bra med dig vännen och att du får en fantastisk helg! Massvis med kramar!

    SvaraRadera