fredag, september 04, 2009

Höst

Det är höst, mörkt när jag börjar jobba så blåser det och regnar mycket. Visserligen har det gjortdet under sommaren med, fast jag skulle nog vilja påstå att det är höst nu.
Härligt på ett sätt, man vill läsa mer och krypa ner under filten oftare. Tänk om man hade en eldstad, att sitta och njuta vid.

Har inte så mycket roligt att skriva...

Men kan ju berätta att jag varit och uppdaterat mig på forumen hos ILCO och Knasmage.

Har för övrigt fått tillbaka min teleffon nu efter 6 veckor eller nått massa strul, försenad på posten och trasig ex tillbaka så fick en ny telefon... så ny efter mycke om och men så har jag en fungerande egen telefon igen. Skönt!

Ikväll blir det nog en lung skön kväll, en film gissar jag att det blir. I morgon ska jag och M på fest hos några kompisar.
Söndag känns som det blir en gamal vanlig ladda batterierna söndag, länge sen nu. Men märks om det blir det eller inte.

Funderar på när tv-programen staratar igen som: Grey´s Anatomy. One Tree Hill. Bonde Söker Fru. Ensam Mamma Söker... Minns inte alla.
Men är det någon som vet när dessa börjar... eller om ni helt enkelt har några andra tips, så skriv!
Kanske är något som börjar nytt som ni kan tipsa om!

2 kommentarer:

  1. jag ser fram emot hål i väggen. alla säger att de e ett skitprogram, ja de kanske det de ,,. men ja tycker de ok.. :)

    SvaraRadera
  2. godmorgon gumman

    ja nu är hösten här och alla bra program ska komma tillbaka, jag undrar samma som dig men de enda jag vet är ensam mamma söker och idol. mammorna börjar ikväll kl 20 och idol på tisdag kl 20. :)

    hoppas allt är bra kram

    SvaraRadera