söndag, september 13, 2009

ILCO helg

Nu sitter jag på tåget hem, framme vid 17:19 då jag blir hämtad av min älskling.
Tänkte på det, är nog första helgen från varandra, och jag har saknat honom. Men det är sunt att vara i från varandra och att sakna. Det stärker och gör att man känner vad man har.
Jag ska nu försöka sätta mig och börja skriva på allt jag har att göra, det är en del som ligger på mig.
Blir nog först protokollet, sen är det lite infoblad, lite mail till olika personer, och så skriva ner anteckningar i datorn. För är det nått jag är kass på så är det att skriva för hand.

Har något roligt att berätta, blev tillfrågad att vara med i en projekt grupp. Detta hoppa jag på på direkten! Otroligt vad spännande. Kommer draigång nu i närmsta månaden, och jag är så nyfiken och full av förväntan och arbetsglädje... Detta projekt känns rätt med den överblickade infon jag fått.

Jag kan säga att jag är nöjd med helgen, känner att vi har varit flitiga. Vi fyra som träffades ur UngILCO har jobbat på och när vi inte jobbar med våra saker har vi varit med på ILCO styrelsens möten, detta har varit intresant och givande.

Med säkerhet kan jag lova att UngILCOs höstträff som kommer vara den 27-29 november kommer bli otroligt bra, det kommer finnas något för alla!
Mer information kommer inom kort, till ILCOs medlemmar (UngILCO är åldrarna 18-35).
Är du nyfiken, och inte medlem i ILCO så fråga mig. Jag berättar gärna.
För mer information om ILCO gå in HÄR, vill tillägga att man inte behöver vara stomi opererad för att vara medlem i ILCO, utan att man har sjukdomar eller missbildningar i mag tarm och urinvägar.
Stödmedlemar är givetvis otroligt välkomna.

Nu till allt annat jag har att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar