onsdag, september 16, 2009

En trevlig kväll!

Igår var jag och älskling hem till mina föräldrar och åt tacos, storebror med familj var där med. Var en trevlig kväll! Blev kvar rätt länge och satt och prata om allt mellan himmel och gjord.

Denna vecka bjuder på mer: Intagning av utemöbler, uppsättning av en gardins vijer som ramlat ner. Sy kväll med diverse kläder som behöver ordnas, kontroll av kläder till begravingen. Baka kakor och ev något mer.

Jo just fick en extra dag att jobba så blev full arbetsvecka denna vecka, fast jag har ju permition fredagen på grund av nära anhörigs begravning.

Har även detta med min arbetsitvation att ta upp, ni vet inte så mycket om eden men det är så här att jag var på möte med mina högsta chefer i måndags. Det är en förändring på gång och detta gör att det händer grejer, och det är snabbar ryck. Får se hur det blir med allt och vad, men jag hoppas att jag kommer få/kunna jobba kvar.
Annars tar jag gärna in förslag på arbetsplatser som är bra :) Men dessa tider är det inte lätt med jobb.

Har mitt i allt detta även, UngILCO jobb. Jag får börja beta av i den ordning det måste tas pga av datum och så. Men får viga minst en dag för det. Så denna vecka går inte pga av allt med jobb begravning och annat så jag får helt enkelt ta det söndag eller måndag, skulle ju bli en arbets/ILCO dag om jag gör det måndag. För då är det även länsILCO möte, så då kan man försöka hinna det innan det. Vore smidigt.
Ser framemot projektet!! Detta ska jag kunna vara med på ovadsätt hur det blir med jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar