onsdag, september 23, 2009

Dålig

Jag mår super dåligt!
Ont långt ner i halsen. Huvudvärk. Illamående och yrslig.
Gör jag något känner man hur hjärtat får slå lite extra.
Vill bli bra nu! Få orken tillbaka!
Varit hemma från jobbet idag och blir det imorgon med.
Man har inte råd med detta, men orkar knappt nått... Ska vila nu igen.

Jag försöker för övrigt koppla in min inspelningsbara dvd hos pojken, han är och jobbar och känns som jag inte har alla portar öppna i skallen =(
Jag har haft den hemma har funkat klockrent, men nu är det en boxer som bli iblandad.
Är det någon som har inspelningsbar dvd med boxer och inkopplat?
Jag lyckas nästan det ända som saknas är bilden när man köra via dvd.
Vore snällt om ni orkar säga hur alla sladdar ska sitta då jag testat massa olika och som sagt inte riktigt kry =(

2 kommentarer: