måndag, september 21, 2009

Ny vecka

Nu har den nya veckan startat, och det händer mycket för mig även denna vecka.
Jag hoppas få nya arbetsschemat iaf senast fredag.
Ska göra klart det som jag har att göra med ILCO.
Ikväll blir det även LänsILCO möte i Örebro, och innan det blir det en sväng till kumla för att hjälpa pappa med förådsgrejorna.
Ska nog ta med uniformen och sy om den också, nu när jag har symaskinen hos Micke :)
I veckan fyller även min ena systerson och blir kalas på söndag för honom.
Torsdag bjuder på massage... ska bli skönt, är öm och stel redan.
Lördagen är det rally och klassåterträffen med högstadiet, tänk att det är 10 år sen vi slutade nian. Tiden går fort, väldigt fort.
Jobbar alla dagarna denna vecka... och så ska jag kontrollera och kika över bilen, eftersom jag har besiktning nästa vecka. Det där med vinterdäck är rätt bråskande också!
När jag fått mitt nya schema, kan jag börja kolla över vad jag kan göra av allt som är planerat. Vore skönt att få ett grepp om sitt liv igen... men som sagt på fredag tror jag att jag får det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar