onsdag, juli 22, 2009

Sysslor

Lever en på min gårkväll, så härlig och mysig :o)

Har på en timme, bäddat rent i sängen. Lagt in två maskiner tvätt i tvättmaskinen. Klippt gräsmattan och krattat löv, även räddat blommorna som stod i vatten efter allt regn =(
Plockat ordning allt och nu ska jag snart till tvättstugan och hänga tvätten, innan dess ska jag ut och plocka hallonen som nu är mogna.
Borde göra nått att äta med.
Ett par kompisar skulle eventuellt ha kommit och grillat idag, men blir en annan dag.
Så när jag är klar med allt så (förhoppningsvis 16:30) Då även duschat.
Funderar jag på om jag antingen ska åka till Karlskoga, Laxå, Åsbro eller Hjortsberga... Märks vad det blir :)
Ska iaf in till apoteket innan kl 18.00 och lämna in hjälpmedelskortet och beställa hem, så kan man hämta det nästa onsdag. Har nog (om jag inte minns fel) även predisolonsuppar ligger där... Hoppas det! För min äntarm är tyvärr väldigt inflamerad just nu =/ Inte så kul info, men denna blogg handlar ju trotts allt om min hälsa... Även om det blir väldigt mycket vardag i den med :D
Men är ju bra, får då visar man ju att man är aktiv och "vanlig" om man nu säger så... Ni som är i samma sits med liknande sjukdomar, hajar vad jag menar (eller fiskar, haha *lätt road idag*
Jag tänker så otroligt mycket på min vän Elsa, men känner att jag inte vill tjata och ringa och bomba med sms och allt sånt... Hon har ju trotts allt sagt att hon vet att jag tänker på henne. Men vill ju finnas här för henne!
Ne nu blir det hallonen ja, om tio min ska jag hänga tvätt.... Effektiv, effektiv var ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar