torsdag, juli 02, 2009

1 dag till fredag (Semester)

Nu är det torsdags morgon, var trött imorse, trotts allt mitt sovande. Konstigt.
Nu ska jag tugga mackor...
Igår fick ni lite bilder =) Bra med mobilen då det bara är att mms´a in dom till bloggen.
Imorgon är det helg, eller semester som jag säger varje fredag efter jobbet. Då det är min semester tid.
I helgen är det power meat i västerås, en vän som bor där har födelsedagskalas och en annan vän som bor där vill ses över en fika om det blir en tripp dit.
Är även Motalafesten (vättenfestivalen, hete den förr)
Så ska det ju vara fint väder, det innebär att det borde bli grillning!
Lillebror fyller 20 år också, grattis lillebror (4 juli)
Man får se vad helgen bjuder på...
Har ni för helgplaner?

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för kommentaren. Jag har gjort detta flera gånger men denna gång begärde jag det själv för att det är 2 år sen sist. Jag har kollat upp alla värden och allt ser bra ut så det är inte det. Vill göra alla möjliga undersökningar för att få bukt med min trötthet. Lungröntgen gick bra och det var inget fel på lungorna :). Ha en bra dag och imorrn har du semester då :)

    SvaraRadera
  2. Sune...the girl: Hej! Bra att du kollar upp det där, men du har altså inte fått venofer tidigare (dropp för att fylla järndepoerna) jag har fått många omgångar med sånt, efter min operation så fick jag tio stycken, en i veckan.
    Hoppas dom får bukt på din trötthet, men om du har UC kan det mycket väl vara järnbrist, men syns lätt via proverna. Vad har du i HB?
    Imorgon jobbar jag till 14. Sen är det helg, och eftersom jag jobbar hela sommmaren ser jag helgerna som semester :P
    Kram

    SvaraRadera