onsdag, juli 08, 2009

Onsdag morgon och strålande sol...

Godmorgon godmorgon, nu sitter jag på "mitt" ställe igen. Utan lära och är glad i hela kroppen.
Morgon ronden var härligt med solen skarpt lysande och en snabb promenad, snabbare än vanligt... Hum jag har turbo krafter, för jag sover då inte mera utan helt tvärt om... mindre.
Hade lite svårt att somna igår, men till slut så. När hjärnan inte orka tänka längre :P
Idag är det jobb som sagt, efter det är det massage... Åh så jag längtar. Är lixom nått med min rygg så vi hoppas vi kan få ordning på det, har massage en gång i månaden. Om inte det läser upp alla knutar och onda muskler ska jag gå till sån vad heter det... Kotknackare eller naprapat. Men detta också med kombinerad träning och sömn... ska göra det bättre.
Hum, ja ni läste själva sömn. Får fixa till det :) Träning, jo jag tränar ju inte men jag rör mig mer vissa dagar, får styra upp det med. Så här vill man inte gå och ha det när man är 25 ...eller just ja jag är ju 26, haha.
Efter massagen idag ska jag tvätta (tvätttiden börjar när massagen är, men men hoppas ingen tar tvättstugan) Imorgon ska jag på ljusparty och fredag är det packning som gäller... Men ska även någon av dagarna ska jag själv färga håret, och även klippa håret på han.
Mycket nu... men det gör inget *lala lala la la lala*

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa att du är så sprudlande glad, smittar lite grann av sig. Mysigt! Jag har också pirr i magen i dag men av en helt annan orsak..hehe. Han ringde aldrig igår så idag ska jag slänga mig på luren när syster J börjar och så hoppas jag att få prata med honom snabbt. Sitter här och har precis fått i mig lite frukost, har varit i duschen och gjort mig i ordning. Och jösses vilken diskussion jag för med mig själv. Tror jag blir hemma idag. En halv dag jag skulle jobbat för att sen gå till kuratorn. Så jag sabbar nog inte alltför mycket för de andra om jag är hemma i förmiddag...eller? Nä, nu är det nog viktigast att jag får prata med doktorn i lugn och ro. Så får väl försöka ringa och jaga de på jobbet också..
    Sömnbristen står man ut med när det är mycket annat roligt som händer, visst? ;)
    Sköt om dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Hihihihi, kan jag säga hela tiden. Men nu var det action på jobbet (står i din blogg där jag kommentera)
    Jag kan tänka mig din diskution med dig själv, men ja du ska va hemma, om jag får säga mitt. Vet man tänker på kollegorna, men får lära sig att vända på det, vem tackar dig och vem skulle göra så i din sitvation tillbaka? Troligtvis ingen... då kan man vara hemma utan att låta samvetet vinna.
    Det är svårt att tänka så men man lär sig med tiden, speciellt sen när man mår "bra" och har kommit i gång med livet... då märker man att man mår faktiskt dåligt när man vet hur det är att må bra. Men klart man kommer in i vardagen snabbt efter det med.
    Hoppas det går bra hos kuratorn och att du får tag på din läkare.
    Ja sömnbristen verkar jag kunna leva med :P Haha, synd bara att sömnen inte var bra från början ;D
    Var rädd om dig med, tänker på dig och din förbaskade tarm (förlåt språket)
    Kramar!

    SvaraRadera