måndag, juli 27, 2009

Ny vecka!

Godmorgon, jag har hunnit med en hel del, nu sen jag började jobba... jo för jobbar jag gör, inget ledigt här inte. Eller jo har ju faktiskt inget pass (arbete) inplanerat på fredag, för det blev så mycket timmar på schemat. Så som det ser ut nu åker jag till syster och är barnvakt åt hennes tre guldklipmar :) Medans hon och karln får roa sig lite för en kväll, behöver dom.
Annars i veckan blir det jobb, jag till torsdag iaf, sen är det spa/ljusparty hemma hos moster. Så hoppas på sol, då hon har pool... Men vädret blir nog så där idag =/
I slutet på veckan ska jag hämta saker på apoteket, är lite nytt med så blir kul att se vad det är för saker :)
Fredagen är inte bokad än, vi gör nog det som faller oss in. Lördag till söndag kommer spenderas på födelsedags/grill fest, lutar åt en mycket bra helg =)
Jag inser nu efter sommaren, då det varit ännu mer fart och fläkt att det är viktigt att sova på veckorna. Förut har jag ju haft tid och "kunnat" sova på helgerna... men under sommaren och nu när man har någon att spendera helgerna med vill man ju inte sova bort dom :)
Så som sagt, nu är det veckorna som får bli bättre, när det gäller sovbiten.
Nog om babbel från mig nu, ska jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar