torsdag, juli 30, 2009

Semester!?

Idag har jag sista arbetsdagen för denna vecka, har inget pass inplanerat på schemat imorgon... dom ville nog inte lägga in över 200 timmar på schemat :P
Inte har jag varit sjuk en enda dag eller, är härligt. Annars brukar det inte slå fel när man har ett pressat schema.
Igår tvätta jag efter jobbet, efter det var jag och karln in till Marieberg och shoppa paket till vännen som fyller i helgen.
Var över till mor och hundarna en sväng, innan de blev att laga mat...
I helgen ska vi ta och grilla lite kycklingfilé, så tänkte kolla om det är någon som har ett gott recept på det att rekomendera?
Idag är jag nog lite tids optemist, ska nämligen efter jobbet hälst hinna med att färga håret, duscha, äta, och åkta förbi Laxå vidare till Karlskoga... och borde vara senast i Karlskoga 18.00. Tror jag får strunta i att färga håret och försöka komma hem skaplig tid imorgon så det hinns med då istället.
Igår var jag och hämta ut mina nya saker på apoteket, så nu har jag en ny gördel i helly hansen ;P
Både vit och svart, man kan använda båda sidorna. Tror denna är super smidig vid bad, träning och annat.
Har nu även tvättservätter om jag åker ut och inte har tillgång till vatten, vid bandagebyte.
Så även lite nya sånna gördlar som jag tidigare haft, dom slits så fort.
Finns det något som andra har som kan rekomenderas? När det gäller stomihjälpmedel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar